L'Ordre des Chevaliers :: Forum de l'Alliance
 FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 




Issues with application focus (unreal vs TD) in fulldome

 
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    L'Ordre des Chevaliers Index du Forum -> - TAVERNE - -> Candidatures
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
kevinhanks


Hors ligne

Inscrit le: 17 Mai 2018
Messages: 5

MessagePosté le: Sam 19 Mai - 16:43 (2018)    Sujet du message: Issues with application focus (unreal vs TD) in fulldome Répondre en citant

Hello,


I posted this on the facebook page a while ago,and my pesonal investigations is not getting me anywhere closer to a solution. (ive even tried GPU affinity and bringing seperate cards into play).I use a cubemap camera system to take content from the unreal games engine into TD (6 spout feeds). We use TD to combine the cubes into a fisheye for dome projection.Normally, when using TD we are easily hitting 60 fps on all projects - the computer is a beast (P6000 (or a 1080), ssd's, i7 (also used an xeon), 32gb ram).


Please help.


I didn't find the right solution from the Internet.


References:-
https://www.derivative.ca/Forum/viewtopic.php?f=4&t=9750
Creative production studio


Thanks


Revenir en haut
Publicité






MessagePosté le: Sam 19 Mai - 16:43 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Revenir en haut
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    L'Ordre des Chevaliers Index du Forum -> - TAVERNE - -> Candidatures Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

 

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template Medieval by Mojy, © 2003, 2005 Mojy - Mojytech
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Traduction par : phpBB-fr.com